cewher (30-04-17)
الان نوشته شما چه ارتباطی به موضوع داشت .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cewher (30-04-17)
درود دوست عزیز
ضمن سپاس از پیگیری شما،بنده تمام دستورات و انجام دادم و جواب نداد اگر جواب می داد که ما حرفی نداشتیم
بنده نیز از چیپ 945 با گیگا کار میکنم و مشکلی باهاش نداشتم ولی در مورد چیپ های Z97 و Z170 و Z270 اذیت شدم که تاپیک Z170 هم در انجمن موجوده
با آواژنگ هم صحبت کردم گفتند 3-7 روز کاری ولی جناب زندیان قول مساعد دادند که سعی خودشون رو بکنند که یک روزه تحویل دهند
به ناچار امروز بایوس را بررسی کردم و مشکل در XMP بود که مشکل بد ریست شدن اتفاق می افتاد که با بررسی ولتاژ متوجه شدم
که در هنگام فعال کردن XMP ولتاژ رم ها روی 1.2 ثابت می ماند و با تنظیم دستی ولتاژ رم ها روی 1.35 مشکل خاموش شدن یهویی در هنگام ریست حل شد
ممنون از راهنمایی و پیگیری شما بزرگوار در صورت بروز مشکل 100% در اینجا مطرح میکنم و در صورت نیاز با انجمن گیگا برای تحویل مین به گیگا هماهنگ می کنم
و یک بار دیگر نیز به احترام زحمات شما بزرگوار اون دستور را اجرا می کنم و شات نتیجه را باستحضار می رسانم
تشکر و سپاس
خواهش میکنم . این موارد قابل حل هست . اگر هم باز خودتان هم موفق به انجام کار نشدید . هماهنگ کنید با مراجعه به گارانتی قابل حل میباشد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saman.kh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر
آخه این چندمین نفره که میاد میگه مادربرد جدید گیگابایتم ایراد پیدا کرده و شما پیگیری می کنید و مادربردش رو درست می کنید اما من ندیدم مادربردهای ایسوز این مشکل رو داشته باشن و بیان بگن با فلان جاش مشکل داریم و شما ارجاع بدین به گارانتی ایسوز برای حل مشکلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
طرف یه مادربرد خریده مدام براش مشکل پیش میاد حتی اگه با استفاده از گارانتی مشکلش حل بشه این وقت و زمانی که ازش گرفته شده و انرژی که برای رفت و آمد باید تلف کنه چی می شه
فکر کنم مادربردهای ایسوس رو وقتی می خریم انقدر حرفه ای ساخته شدن که اصلا به گارانتی احتیاج پیدا نمی کنن مخصوصا اینکه تازه خریده باشیش
آخرین ویرایش توسط ramin1000 در تاریخ 29-04-17 انجام شده است
|
خوب انجمن پشتیبانی گیگابایت که همانطور اگر توجه داشتید و مشاهده میکردید . هیچکس مشکلات مادربرد اسوس را مطرح نمی کند . این از مزیت پشتیبانی گیگابایت هست که اجازه داده مشکلات کاربران قبل از مراجعه به گارانتی در این انجمن مطرح شود . در موارد بعدی بحث های غیر مرتبط ببینم یقین داشته باشید اخطار میگیرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
lorn (01-05-17)
تو مگر سخنگوی ایسوسی یا وکیل مدافع مردم؟ تو در حد و اندازه ای نیستی که به من امر و نهی کنی که اشتباه کردم اصلا بنده دوس دارم پولمو بریزم توی جوب به شما ربطی داره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این تاپیک برای مشکلات احتمالی هست
- - - Updated - - -
تو مگر سخنگوی ایسوسی یا وکیل مدافع مردم؟ تو در حد و اندازه ای نیستی که به من امر و نهی کنی که اشتباه کردم اصلا بنده دوس دارم پولمو بریزم توی جوب به شما ربطی داره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این تاپیک برای مشکلات احتمالی هست
درود
حسب الامر این مورد هم تست شد و شات نیز گذاشته می شود
سپاس
آقا سامان مگه من به شما بی احترامی کردم که شما اینطور موضع گیری می کنی مثلا خودت نوشتی که:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saman.kh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب منم گفتم اشتباه کردی که ایسوس نخریدی و امر و نهیت نکردم دوستانه گفتم وقتی قایل اعتماد نیست یعنی اشتباه کردی و هم یعنی باید از برند رقیب که ایسوس هست می خریدیظاهرا بایوس مین های گیگا آزار دهنده هست و قابل اعتماد نیست
اگه می خوای پولت رو تو جوب بریزی پس چرا میای مشکلت رو مطرح می کنی برو مادربردت رو بشکون
یادت نره هر کس یه نظری داره و باید به نظر هم احترام بذاریم اگه شما می خواستی کسی نظر نده از اولش می نوشتی این مشکل رو دارم و غیر از آقا امید کسی نظر نده
من الان یکبار به طور کامل تاپیکت رو از اول تا آخرش خوندم و کلا به این نتیجه رسیدم که اولا اطلاعاتت بالاتر از این حرفاست که بخوای از کسی راهنمایی بگیری و دوما آخرش میای میگی مشکلم حل شد با تشکر از گیگابایت و آواژنگ و ...
فکر کنم سخنگوی گیگابایت بودن برازنده شماست
آخرین ویرایش توسط ramin1000 در تاریخ 29-04-17 انجام شده است
[QUOTE=ramin1000;385989]آقا سامان مگه من به شما بی احترامی کردم که شما اینطور موضع گیری می کنی مثلا خودت نوشتی که:
خوب منم گفتم اشتباه کردی که ایسوس نخریدی و امر و نهیت نکردم دوستانه گفتم وقتی قایل اعتماد نیست یعنی اشتباه کردی و هم یعنی باید از برند رقیب که ایسوس هست می خریدی
این تاپیک برای مشکلات احتمالی هست و اگر نظرات در بحث فنی و مرتبط باشد استقبال می کنیم و بیشتر دنبال حل مشکل هستیم تا حاشیه
ممنون از شما
نتیجه چی شد . بین bin و سویچ \NoId یک کاراکتر فاصله باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saman.kh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باز جواب نداد فایل زیر را تست کنید . دوستمون گذاشته بودند
7- در صورت نشناختن دستور از این ورژن استفاده کنید :
https://www.dropbox.com/s/9z7s79b3fs...flash.rar?dl=0
|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks